Оснащувати сучасний сервіс треба по-сучасному, це очевидна істина.
Але що криється за цим тривіальним твердженням, особливо якщо ми говоримо про ділянку діагностики автосервісної майстерні?
Чим повинен бути оснащений діагностичний комплекс, щоб зустріти несправний автомобіль у всеозброєнні?
І ось тут починаються питання, дати відповіді на які дуже непросто. Ми також не претендуємо на роль володарів істини в останній інстанції. Наше завдання скромніше - надати читачам найповнішу картину ринку діагностичного обладнання, яка допоможе зробити правильний вибір.
При знайомстві з роботою дільниць діагностики багатьох автосервісних майстерень напрошується висновок про те, що цей процес трактується занадто односторонньо. У більшості випадків під діагностикою розуміється визначення параметрів систем автомобіля (у першу чергу - двигуна), контрольованих і керованих бортовими комп'ютерами.
Сканери, мотор-тестери, газоаналізатори - ось основна гамма обладнання для діагностики, про яку йде мова.
Можна подумати, що крім полум'яного мотора, АКПП, ABS і ще декількох систем з електронним управлінням, в сучасному автомобілі діагностувати, а отже, і ремонтувати більше нічого не треба. Звичайно, це не так.
Насправді завдання сучасної діагностики значно ширше, ніж пошук несправностей в електронних ланцюгах. Безпека автомобіля залежить від справності його гальмової системи, стану підвіски, правильності регулювання фар, справності кермового управління - список можна продовжувати.
В першу чергу необхідно зрозуміти, що розвиток і комплектація ділянки діагностики і вирішення питань його програмного забезпечення безпосередньо залежать від типу сервісу.
|