Готелі економ класу: переваги і недоліки
Коли підходить час відпусток і поїздок, на перший план виходить питання вибору готелю. Готелі економ класу підійдуть для тих людей, які вибирає співвідношенню доступних цін і якісного обслуговування.
Що являють собою готелі економ класу?
Перш за все, готелі економ класу досить популярні серед людей з невисоким доходом. Так що по прибуттю до Москви найдоцільніше починати пошуки оголошень «готелю москви економ клас». Жити в таких закладах - зовсім не означає терпіти низькоякісне обслуговування. Готелі економ класу надають своїм постояльцям весь необхідний набір послуг. При бронюванні номера першої категорії, так званого «Люкса», клієнт отримує в особисте користування стаціонарний телефон, телевізор, холодильник, чайник, ліжко і фен. У номерах другої категорії зазвичай передбачений наступний набір: ліжко, телефон, телевізор і особистий санвузол. Третя категорія - «Економ», вона відрізняється відсутністю у номері телефону. Звичайно, такі готелі не блищать шиком брендової сантехніки і меблювання. Проте зручність і комфортне перебування постояльців забезпечити цілком можуть.
Економ клас - перспективний напрямок розвитку готельного бізнесу
Статистична картина готельного бізнесу говорить про те, що заклади економ класу сьогодні займають лідируючу позицію на даному ринку. За великої популярності даної категорії, міні готелі Краснодара найчастіше орієнтовані саме на економ клас. Подібна ситуація спостерігається у всіх містах країни. Попит на такі послуги постійно зростає. Тому інвестори частіше вкладають гроші в будівництво готелів економ класу, ніж в п'ятизіркові готелі. Це пов'язано з тим, що вони орієнтовані на людей із середнім рівнем доходу, отже, послуги таких закладів доступні безперечного більшості можливих клієнтів. Саме цим і обумовлений великий попит, адже формування готельної інфраструктури, в першу чергу, спрямоване на інтереси потенційного споживача. За статистикою, готелю Самари недорогі (економ класу) на 30% популярніший всіх інших. Якщо торкатися проблемної сторони розвитку готельного бізнесу, то вона пов'язана з нестачею кваліфікованих кадрів. На сьогоднішній день практично немає навчальних закладів подібної спеціалізації. Тому власники готелів організовують для свого персоналу спеціальні курси. Це дозволяє істотно підвищити рівень обслуговування і максимально наблизити його до європейських стандартів.
|