Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Технологія виготовлення дисків

Технологія виготовлення дисків з легких сплавів



Часте спілкування з покупцями коліс і покришок дозволяє добре уявляти, що саме їх цікавить. Найчастіше ці питання пов'язані з конкретним видом транспорту і, які саме шини і литі диски купити для нього.

Власники автомобілів, які вибирають, наприклад, диски для АУДІ або БМВ, питання задають рідко. Як правило, ці люди знають, що їм потрібно.
Про те, як виготовляють ковані та литі колеса, взагалі ніхто у продавців не питає. Проте в мережі Інтернет це питання піднімається не рідко. Можливо, що хтось просто бажає підвищити ерудицію. Іншим це необхідно для контрольних, курсових або оформлення лабораторних робіт. Але, якщо це комусь цікаво, варто коротко викласти, як виготовляють литі та ковані колеса.
Рецепти сумішей, деталі технологічних процесів, кожна фірма тримає в секреті. Однак в загальних рисах, технології виробництва цієї продукції у всіх виробників схожі.

Для створення литих виробів розплавлений сплав заливають в раніше спроектовані і виготовлені форми. У них метал остигає. Отримані заготовки проходять термічну обробку. Нагрівання, витримка при певній температурі, охолодження, подальший процес старіння, є невід'ємною частиною технологічного процесу литтєвого виробництва. Потім заготовки коліс проходять механічну обробку. Процес нанесення захисних покриттів завершує виготовлення литих виробів. Міцність і еластичність готового литого продукту мають істотну різницю в порівнянні зі сталлю. Міцність литих виробів нижче на 25-45%, ніж у сталевих аналогів, а показник пластичності менше в 4,5-5 разів.

Виготовлення кованої продукції з легких сплавів схоже на виготовлення литих виробів тільки на початковому етапі. Потім заготівля нагрівається до температури, відповідної найбільш високої пластичності даного сплаву і вмінается пресом у форму. Отримана поковка, є заготівлею майбутнього колеса. Іноді технологія передбачає подальші процеси гарту і «старіння», але це не завжди. Подальша механічна обробка поковок схожа з виготовленням литих аналогів. На виході виріб з високою міцністю і досить високою пластичністю.

Деталі збірних коліс, як правило, виготовляються по обидва технологіям. Наприклад, диски коліс роблять литими, а ободи піддають прокатці або гарячої штампуванні (куванні). Після механічної обробки, колеса збирають і скріплюють болтами.

Повна версія сайту для ПК