Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Як самостійно поміняти поршневі кільця на іномарці?

Як самостійно поміняти поршневі кільця на іномарці?



Щоб заощадити на послугах автосервісу, можна навчитися міняти поршневі кільця самостійно. Для цього буде потрібно знайти інтернет магазин автозапчастин, дізнатися поетапну схему роботи і виділити кілька годин для спокійного ремонту в своєму гаражі. Зазвичай поганий стан кілець супроводжується появою стійкого сизого диму з вихлопної труби, а також підвищення споживання машиною масла і бензину. Щоб упевнитися в несправності цієї деталі, досить виміряти компресію. В ідеалі її показник не повинен бути нижче 10 кгс/см2, в іншому випадку поршневі кільця потрібно міняти.



Без чого не обійтися при заміні поршневих кілець?


Більшість інструментів, потрібних для подібної роботи, можна знайти в гаражі будь-якого автомобіліста. Купити автозапчастини і відсутні ключі можна в інтернет магазині Макавто. Список необхідних інструментів включає:
• Комплект ключів динамометричного і рожкового типу;
• Набір головок;
• Спеціальна оправлення для обтиску кілець;
• Набір поршневих кілець, які підходять за розміром;
• Спеціальні прокладки для піддону авто і головки блоку;
• Маркер, олівець або лак для нігтів.



Поетапна заміна поршневих кілець


Майбутня робота буде включати в себе три етапи: розбирання, установку і складання деталей. Щоб спростити собі фінальну збірку запчастин авто, досить помітити знімаються деталі місця їх кріплення кольоровим лаком, маркером або олівцем. Заміна поршневих кілець передбачає:

• В першу чергу потрібно злити охолоджуючу рідину і зняти трос педалі газу. Для цього викручують кріплення троса і від'єднують його від ресивера. Знімаємо захист з ГРМ і відкручуються всі шланги, що ведуть до дросельного вузла. Для цього доведеться послабити хомути.

• Знімаємо кришку клапанів - для цього потрібно просто відкрутити фіксують гайки. Далі знімають паливні магістралі, не забуваючи позначити маркерами їх і місця їх кріплення для майбутньої збірки.

• Термостат можна не знімати повністю, досить відкрутити його кріплення і зрушити цю деталь в сторону. Але в деяких іномарках мережу шлангів системи не дозволяє досить зручно розташувати термостат. У подібному випадку варто додатково послабити утримують хомути і вийняти всі деталі назовні.

• Знімаємо ремінь ГРМ, шляхом ослаблення ролика натяжного типу. Виймаємо розподілвал, відкрутивши фіксуючі його гайки. Тут важливо не втратити шпонку, без неї машину потім не зібрати назад.

• Від'єднуємо приймальню трубу. Ця деталь веде до колектора і щоб її зняти, потрібно залізти під авто. На цьому ж етапі знімаються контролери і датчики положення коленвала і рівня масла.

• Послаблюємо ключем болти, що утримують головку, і знімаємо її. Зливаємо все масло, просто відкривши пробку піддону. На цьому етапі залишилося вийняти поршень: відкручується кришка шатуна і виймається деталь.

Далі потрібно обробити запчастини від нагару, щоб побачити заводське маркування, яка підкаже модель і розміри відповідних поршневих кілець для даної іномарки. Новенькі кільця встановлюються на поршні, потім їх трохи притягують ключем. Залишилося зібрати всі деталі в зворотному порядку: поршні, кришки і гайки. Для фіксації кришок обов'язково буде потрібен ключ динамометричного типу. Нові поршневі кільця потрібно буде обкатати, але це вже не потребує багато часу, грошей або участі майстрів ремонтних салонів.

Повна версія сайту для ПК