Як самостійно поміняти поршневі кільця на іномарці?
Щоб заощадити на послугах автосервісу, можна навчитися міняти поршневі кільця самостійно. Для цього буде потрібно знайти інтернет магазин автозапчастин, дізнатися поетапну схему роботи і виділити кілька годин для спокійного ремонту в своєму гаражі. Зазвичай поганий стан кілець супроводжується появою стійкого сизого диму з вихлопної труби, а також підвищення споживання машиною масла і бензину. Щоб упевнитися в несправності цієї деталі, досить виміряти компресію. В ідеалі її показник не повинен бути нижче 10 кгс/см2, в іншому випадку поршневі кільця потрібно міняти.
Без чого не обійтися при заміні поршневих кілець?
Більшість інструментів, потрібних для подібної роботи, можна знайти в гаражі будь-якого автомобіліста. Купити автозапчастини і відсутні ключі можна в інтернет магазині Макавто. Список необхідних інструментів включає:
• Комплект ключів динамометричного і рожкового типу;
• Набір головок;
• Спеціальна оправлення для обтиску кілець;
• Набір поршневих кілець, які підходять за розміром;
• Спеціальні прокладки для піддону авто і головки блоку;
• Маркер, олівець або лак для нігтів.
Поетапна заміна поршневих кілець
Майбутня робота буде включати в себе три етапи: розбирання, установку і складання деталей. Щоб спростити собі фінальну збірку запчастин авто, досить помітити знімаються деталі місця їх кріплення кольоровим лаком, маркером або олівцем. Заміна поршневих кілець передбачає:
• В першу чергу потрібно злити охолоджуючу рідину і зняти трос педалі газу. Для цього викручують кріплення троса і від'єднують його від ресивера. Знімаємо захист з ГРМ і відкручуються всі шланги, що ведуть до дросельного вузла. Для цього доведеться послабити хомути.
• Знімаємо кришку клапанів - для цього потрібно просто відкрутити фіксують гайки. Далі знімають паливні магістралі, не забуваючи позначити маркерами їх і місця їх кріплення для майбутньої збірки.
• Термостат можна не знімати повністю, досить відкрутити його кріплення і зрушити цю деталь в сторону. Але в деяких іномарках мережу шлангів системи не дозволяє досить зручно розташувати термостат. У подібному випадку варто додатково послабити утримують хомути і вийняти всі деталі назовні.
• Знімаємо ремінь ГРМ, шляхом ослаблення ролика натяжного типу. Виймаємо розподілвал, відкрутивши фіксуючі його гайки. Тут важливо не втратити шпонку, без неї машину потім не зібрати назад.
• Від'єднуємо приймальню трубу. Ця деталь веде до колектора і щоб її зняти, потрібно залізти під авто. На цьому ж етапі знімаються контролери і датчики положення коленвала і рівня масла.
• Послаблюємо ключем болти, що утримують головку, і знімаємо її. Зливаємо все масло, просто відкривши пробку піддону. На цьому етапі залишилося вийняти поршень: відкручується кришка шатуна і виймається деталь.
Далі потрібно обробити запчастини від нагару, щоб побачити заводське маркування, яка підкаже модель і розміри відповідних поршневих кілець для даної іномарки. Новенькі кільця встановлюються на поршні, потім їх трохи притягують ключем. Залишилося зібрати всі деталі в зворотному порядку: поршні, кришки і гайки. Для фіксації кришок обов'язково буде потрібен ключ динамометричного типу. Нові поршневі кільця потрібно буде обкатати, але це вже не потребує багато часу, грошей або участі майстрів ремонтних салонів.
|