Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Підбір зимової гуми

Індивідуальний підбір зимової гуми



Питання вибору зимової гуми часто вирішується без урахування конкретних умов експлуатації авто. Хтось піддається впливу реклами, яка в достатку крутиться на телеекранах, інші користуються порадами приятелів. Дуже багато автовласників орієнтуються на ціну - беруть найдорожчу гуму, вважаючи, що вона найкраща, або навпаки найдешевшу, намагаючись заощадити. Що цікаво, помиляються всі. Головний фактор, від якого повинен залежати вибір гуми, це умови експлуатації. Вони ж, у свою чергу, визначаються погодними та дорожніми умовами, переважаючими у вашому регіоні в зимовий період. Спробуємо підібрати зимову гуму, орієнтуючись на малюнок протектора.

По снігу, по заметах
Тим, хто живе в передмісті, де снігоочисник вважається екзотикою, взимку просто необхідні позашляхові шини. Малюнок протектора у них складається з геометричних фігур, розділених глибокими (9-10мм) борозенками. Дуже добре, якщо в розташуванні кубиків, ромбів і т.п. ви побачите загальний V-подібний малюнок. Це так звані спрямовані шини, і на бічній поверхні кожної покришки є стрілка з написом «rotation». Така гума впевнено пройде по сніжній цілині, не підведе в заметі, та й снігову кашу долати буде гідно - якщо дотримуватися розумної швидкості, то автомобіль навряд чи зірветься в замет.

Так як на комунальні служби надії майже немає, дуже багато автолюбителів борються саме за таку - внедорожную спрямовану гуму, ставлячи в якості вищого пріоритету прохідність авто. Віддаючи перевагу позашляховим шинам, потрібно враховувати і їхні недоліки: витрата палива зростає на 10% за рахунок опору коченню, на асфальтовому покритті ця гума гучна, не доводиться розраховувати на швидке гальмування. Зрозуміло, що для швидкісної їзди такі шини не пристосовані.

Взимку з вітерцем
Як бути, якщо навіть взимку ви не мають наміру відмовлятися від спортивного стилю водіння і швидкої їзди? В магазині шин і дисків rezina.ua вам запропонують швидкісні зимові шини. Малюнок протектора у них самий що ні на є «спортивний» - V-подібні ламелі із заниженою до 6-7мм висотою елементів, тобто, це гума спрямована. На добре очищеної дорозі або сухому шосе ви зможете насолоджуватися і високою швидкістю, і керованістю, і курсовою стійкістю автомобіля. У салоні буде тихо, повороти пройдете впевнено, та й гальма в потрібний момент не підведуть. Великий плюс такої гуми - це хороший захист від аквапланування. Влетівши на швидкості в мокрий ділянку або «кашу», можна не дуже побоюватися, що машину поведе.

Але є у зимових шин з високим індексом швидкості і «зворотний бік медалі». Навіть невеликий сніговий занос стає для них проблемою. А так як вважають за краще користуватися такою гумою, переважно, жителі великих міст, де вулиці чистяться, а траси круглий рік у відмінному стані, то мінуси вони сповна відчувають в процесі паркування у дворах будинків. Особливо складно доводиться тим, чий автомобіль забезпечений автоматичною коробкою передач. І все ж це не така вже велика плата за те, щоб з комфортом і з вітерцем проїхатися по трасі в одне з найближчих європейських держав або просто пролетіти вечерком по проспекту рідного міста.

Універсальна гума
Помилкою було б стверджувати, що універсальна гума ідеальна для будь-яких умов. Так, вона підходить для них, але тільки в тій чи іншій мірі. У таких шин є поздовжні канавки, поперечні ламелі утворюють рисунок середньої насиченості, висота елементів 7-8см. Класичні універсальні покришки можуть бути як спрямованими, так і не спрямованими.

Ця гума цілком придатна для подолання неглибоких заметів, але товстий шар снігу стане для неї фатальним. Велику швидкість розвивати не варто - недостатньо впевнене гальмування, можливий занос. Але в цілому, при належній мірі обережності, універсальні шини цілком надійні і здатні забезпечити гідний рівень безпеки та комфорту. І нехай рекомендований режим пересування - це нешвидка їзда по пристойній дорозі, але зате ціна гуми значно нижче. А термін експлуатації довше.

Чи потрібні шипи
Суперечки з приводу плюсів і мінусів шиповану гуми спалахують щорічно. Шипи скорочують гальмівний шлях, спрощують старт і розгін на крижаній кірці і щільному снігу. На асфальті шипована гума навпаки погіршує характеристики керованості і гальмування. З появою особливої зимової гуми з ламелямі- «липучками» питання втратило колишню актуальність. Тепер мати або не мати шипи - справа смаку. Але тим, хто збирається в Європу, варто перевірити, чи дозволені в країні перебування шипи (у ряді держав на них накладено заборону).

Повна версія сайту для ПК