Коробка передач і відеоспостереження
Визначаючи стан коробки передач автомобіля за зовнішнім виглядом, ми можемо обмежитися лише її оглядом на предмет механічних пошкоджень і масляних підтьоків.
Перемикання передач повинно відбуватися без стороннього шуму і напруги. У разі, якщо для включення передачі необхідно докладати значних зусиль, варто задуматися про перевірку зчеплення: очевидно, що воно не повністю вимикається.
Незалежно від напрямку перемикання (підвищення, пониження передачі), коробка повинна працювати без сторонніх звуків.
Сторонні шуми в КПП на холостих обертах і при включенні передачі говорять про те, що шестерні зношені, а так само в поганому стані знаходяться синхронізатори і підшипники. Можливо їм не вистачає мастила і необхідно перевірити рівень масла в КПП. Долийте до рівня, якщо є необхідність. Рівень масла в КПП зазвичай перевіряється після декількох хвилин роботи двигуна.
Звук скреготу при перемиканні передач означає поганий стан синхронізаторів. Ледве помітний стук допускається, але якщо він перетворюється на гучний стукіт і до нього додається утруднене перемикання, то варто пошукати дефекти. Це може бути знос підшипників, муфти синхронізаторів, шестерень і т.д.
Важливо знати, що причиною шуму є неправильне регулювання і сильний знос деталей. Якщо шуми чутні лише при зміні траєкторії руху автомобіля, то це означає несправність диференціала. Простежити цей процес допоможе камера відеоспостереження в автомобіль , якщо вона є, хоча можна зрозуміти все і при простому спостереженні. Якщо чути стукіт при збільшенні швидкості, то це проблема карданного валу.
Спробуйте розгойдати машину з одного крила і з іншого, по черзі натискаючи на кожне з коліс. Якщо автомобіль продовжував розгойдуватися після 2-х або 3-х качків, то це поганий знак.
Зверніть свою увагу на колісні диски. Якщо на них видніється іржа або погнутости - це дуже погано. Необхідно перевірити гнізда кріплення коліс. У разі, якщо диски мають явні механічні пошкодження, варто запропонувати продавцю замінити їх, адже нехай краще цим займеться він, ніж ви.
Спробуйте сісти недалеко від машини і перевірте, щоб праве переднє знаходилося з правим заднім на одній осі. Аналогічно з лівими. Якщо є автомобільний реєстратор Visiondrive з GPS або іншої, варто переглянути і запис їзди з нього, щоб отримати більше інформації.
А схід-розвал передньої осі перевіряється окремо.
|