Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Двигун

Автомобільний кондиціонер: як він працює?



Як діє стандартний автокондиціонер? Він функціонує по суті, як і простий холодильник, незважаючи на їхні зовнішні відмінності. Кондиціонер являє собою пристрій, заповнене фреоном, змішаним з холодильним маслом, яке не боїться холоду і діє як мастило.

Спочатку електромагнітна муфта і шків включають в дію компресор. Останній стискає газ фреон, холодоагент починає нагріватися і йде до конденсорі. Там вентилятор охолоджує нагрітий холодоагент. Стиснутий газ стає рідким і стікає для фільтрації. Фреон йде через терморегулюючий вентиль. Потім фреон проникає у випарник, де знову стає газом і знижує свою температуру. Газ остуджує випарник, а салон автомобіля охолоджується за рахунок активної роботи вентилятора. Після випарника фреон замикає коло і знову прямує до компресора.

Неполадки кондиціонерів
З плином часу кондиціонер починає погано охолоджувати, тому що тиск холодоагенту в системі кондиціонування знижується. Причина проста і криється в природній витоку фреону. Щоб вчасно визначити проблему, треба проводити щорічне обстеження з чищенням і дозаправкою за допомогою спеціального обладнання для заправки кондиціонерів.

Про необхідність термінової заправки ви дізнаєтеся, якщо кондиціонер став гнати гаряче повітря. Причина може критися не тільки в недостатній кількості холодоагенту внаслідок витоку, але і в несправності електромагнітної муфти, поломки компресора, обриві проводки і т.п.

Якщо машина оснащена системою роздільного клімат-контролю, найчастіше рятує банальна дозаправка, рідше винні заслони отопітеля і їх мотори управління.

Як позначається брак фреону на роботі кондиціонера?
Отже, фреон випаровується і тим самим поглинає тепло, при цьому тепло виділяється, коли газ конденсується. Саме ці фізичні властивості холодоагенту лежать в основі системи кондиціонування, і саме тому дозаправка фреоном є необхідним заходом.

Спочатку витік ніяк не проявляє себе, але потім холодоагент випливає майже весь, і не може охолоджувати компресор. Від цього компресор перегрівається, і його заклинює. Тут вже не обійтися без серйозного ремонту авто. Тому не варто економити на своєчасної дозаправленні кондиціонера в спеціалізованих центрах, де є обладнання компресорної станції та інша техніка.

Повна версія сайту для ПК