Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Вибираємо самоскид

Вибираємо самоскид



У наш час значення самоскидів в будівельній індустрії важко переоцінити. Дану техніку використовують для перевезень великогабаритних і важких вантажів різних видів, наприклад, для транспортування сипучих, навалювальних або інших вантажів, придатних для такого вивантаження, яка виробляється за допомогою перекидання кузова.

Отже, самоскид - це вантажна саморозвантажувальна машина, напівпричіп або причіп з кузовом, з примусовим розвантаженням або механічно нахиляючим кузовом для вивантаження вантажу. Також є моделі самоскидів, для вивантаження яких використовується нахил всієї машини за допомогою телескопічних підйомників.

Самоскиди класифікуються:
за типом кузова (бункер, що з'їжджає бункер, платформа, з'їжджаються платформа);
за напрямком вивантаження (назад, вбік);
за типом вивантаження (примусової та нахилом).

Виходячи з зовнішніх габаритів і параметрів осьового навантаження можна виділити такі види самоскидів:
дорожні самоскиди;
кар'єрні самоскиди (позашляхові);
шарнірно зчленовані самоскиди.

Дорожні самоскиди застосовують у будівництві, комунальному господарстві, при видобутку природних багатств. Вантажопідйомність подібної техніки становить від 20 до 40 т. Як правило, кількість осей від 2-х до 4-х. Але можна зустріти і 5-ти вісні самоскиди. У свою чергу їх кваліфікують за такими ознаками як: нахил кузова (задній, бічний або універсальний), вантажопідйомність, кількість осей, індивідуальні технічні характеристики для певних видів робіт.

Кар'єрні самоскиди застосовують у гірничодобувній індустрії, при розробці і видобутку природних багатств. Об'єм кузова таких гігантів становить від 20 до 220 куб метра, а вантажопідйомність може бути від 30 до 363 т. Подібні надважкі самоскиди призначені для транспортування кускових або сипучих порід з кар'єрів, а також для будівництва великих об'єктів (дамб, гребель).

Шарнірно зчленовані самоскиди використовуються на кар'єрних і будівельних роботах, там де потрібна підвищена прохідність і маневреність. Похила задня рама, незалежна передня підвіска і двухмостова шарнірна система зчленування забезпечують відмінну прохідність в умовах бездоріжжя. До того ж шарнірні самоскиди мають хорошу маневреність в замкнутому просторі.

Незважаючи на те, що вантажопідйомність самоскида менше, ніж у вантажівки з фіксованою вантажною платформою, він вигідніше через скорочення часу на розвантаження.

Повна версія сайту для ПК