Головна

Контакт

Мапа

Новинки

БУ

обладнання для автосервісу

Архів: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Статті > Вибираємо компактний автомобіль

Вибираємо компактний автомобіль по вартості ТО



Автомобілі малого класу з усього «малого» мають, мабуть, тільки свої габарити. У всьому іншому, для своїх власників це цілком серйозні автомобілі. Ну, по-перше їх ціна вже давно не викликає розчулення і поблажливу посмішку, а вартість примірників у топових комплектаціях порівнянна з цінами на початкові версії інших седанів бізнес класу. Як відомо, обслуговування автомобілів - заняття не з простих. А рівень складності і клопітного обслуговування машини практично не залежить від її розмірів. Краще, якщо плановим, та й позаплановим технічним обслуговуванням автомобіля займаються професійні фахівці. Виходячи з витрат, необхідних для проведення технічного обслуговування найбільш популярних автомобілів малого класу, можна зробити певні висновки про справжню вартості тієї чи іншої моделі.

Найбільш витратним для свого власника стане хетчбек «Фольксваген-Поло». І, хоча, частого відвідування дилерських центрів ця машина не вимагає (інтервал складає 15 тисяч кілометрів), кожне друге ТО обходиться відчутно для гаманця, перевищуючи цифру в 20 тисяч рублів за один заїзд до дилера. Досить затратні розхідники для цієї моделі. Кількість станцій технічного обслуговування, офіційно ремонтують Поло, не так багато, але особливих проблем це не викликає, оскільки, більш, ніж в 50 містах по всій країні є офіційна СТО для автомобілів Фольксваген.

Власникам «Тойота-Яріс» відвідувати СТО доведеться кожні 10 тисяч кілометрів, але ця незручність компенсується демократичними цінами на обслуговування й видаткові матеріали. Для того щоб пройти чергове ТО на Яріс, не доведеться стояти в довгій черзі, після запису машину візьмуть вже на наступний день. Та й тойотовских центрів по країні майже в два рази більше, ніж центрів Фольксваген. Тому варто подумати наперед, куди вигідно вкласти гроші.

Господарі «Рено-Кліо» можуть роз'їжджати між плановими ТО п'ятнадцять тисяч кілометрів. Це стандартний міжсервісний інтервал для автомобілів малого класу. Але, вже заїхавши на технічне обслуговування, власнику Кліо доведеться розщедритися. Витрати на запчастини і саме обслуговування у маленьких Рено, найчастіше вище очікуваних. Тут також приймають за попереднім записом, після якої, приїхати в технічний центр можна вже на наступний день. Для особливо зайнятих клієнтів, існує спеціальна програма обслуговування «Рено - хвилина», але вона діє лише в кількох містах країни. Центрів «Рено» цілком достатньо по всій країні.

Як властиво більшості автомобілів японських марок, запчастини на компактну «Мазда-2» мають вельми помірну вартість. Але от розцінки на роботу майстрів сервісних центрів з'їдають всю економію. Проблема і в тому, що станцій технічного обслуговування, де офіційно приймають на планове ТО автомобілі «Мазда» не так багато. Так, тільки в 35 містах є офіційні дилери, які можуть обслужити японського малюка.

Лідером по мінімальному показнику витрат на обслуговування серед компактних авто є модель «Форд-Фієста». У цієї машини найбільший інтервал пробігу між плановими заїздами на сервіс - 20 тисяч кілометрів. Мало того, запчастини, витратні матеріали та вартість праці майстрів теж цілком гуманні. Сервісів багато по всій країні. Мабуть, мережа дилерських центрів, що надають послуги ТО, у Форда найбільш розгалужена. Налічується понад 100 міст, де є станції Форд. Та й чекати свого часу доведеться зовсім недовго, на багатьох технічних станціях ТО можуть провести відразу в день звернення за попереднім дзвінком. А ви в цей час можете подивитися forex новини , відеофільм або просто погуляти.

Повна версія сайту для ПК